Mazars kondigt fusie aan met Goossens Gossart Joos en Cardyn & Joos

Brussel, 14 september 2009 – Mazars, internationale verstrekker van audit- en adviesdiensten maakt bekend dat de vennoten van Goossens Gossart Joos en Cardyn & Joos enerzijds en Mazars anderzijds een akkoord hebben bereikt om met ingang van 1 september 2009 hun activiteiten te groeperen.
Onder de naam Mazars zullen 100 personeelsleden in drie vestigingen een omzet van 11 miljoen euro realiseren.

Lieven Acke, managing partner van Mazars in België licht toe : “Wij zijn verheugd met deze operatie, die een belangrijke stap is in de ontwikkeling van Mazars in België en die mede antwoord biedt op de uitdagingen van de markt. Samen zullen we onze klanten verder professioneel begeleiden, met oog voor de fundamentele waarden van Mazars. Met de inbreng van hun expertise en know-how, vervoegen de medewerkers van Goossens Gossart Joos en Cardyn & Joos een internationale, unieke, geïntegreerde en onafhankelijke organisatie.”

Chantal Joos, vennoot van Goossens Gossart Joos en Cardyn & Joos vervolgt : “Wij zijn verheugd om Mazars te vervoegen, een groep met sterke waarden en een filosofie die nauw aansluit bij de onze. De fusie met Mazars is een natuurlijke evolutie in de ontwikkeling van onze activiteiten; ze zal ons toelaten om onze klanten nog beter te begeleiden in het kader van onze audit- en adviesopdrachten.”

Over Goossens Gossart Joos en Cardyn & Joos

Goossens Gossart Joos en Cardyn & Joos hebben kantoren in Brussel en Leuven. Beide vennootschappen oefenen auditopdrachten uit bij meer dan 250 juridische entiteiten in diverse sectoren – verzekeringen, handel, industrie, financiën, vastgoed, diensten en de non profit sector.

Persrelaties:
O Sérieux! - Ann Ramaekers